سناتور آمریکایی ایالت تگزاس اعلام کرد دولت واشنگتن باید به سیاست حداکثر فشار علیه تهران، به عنوان تنها اقدام جهت تقویت دوستی با رژیم صهیونیستی ادامه دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه جروزالم پست، تد کروز، سناتور ایالت تگزاس در مصاحبه‌ای اعلام کرد دشمنان رژیم صهیونیستی، دشمنان آمریکا نیز هستند.

سناتور کروز در مصاحبه‌ای با موسسه صهیونیستی امنیت آمریکا گفت: ایستادن در کنار اسرائیل نه تنها برای خود اسرائیل بلکه برای دفاع ملی آمریکا بسیار مهم است و دشمنان اسرائیل دشمنان آمریکا نیز هستند.

سناتور کروز در پیشنهادی مدعی شد دولت واشنگتن به افزایش فشار‌ها بر ایران ادامه دهد و همچنان به اجرای سیاست فشار حداکثری اقتصادی و دیپلماتیک علیه ایران حتی در بحبوحه همه گیری ویروس کرونا پایبند باشد.

سناتور ایالت تگزاس در ادامه مدعی شد آمریکا باید با صراحت نشان دهد که تحت هیچ شرایطی به ایران اجازه دستیابی به تسلیحات هسته‌ای را نخواهد داشت و آمریکا هر کاری را که برای جلوگیری از این امر ضروریست، انجام خواهد داد. این تنها کاریست که برای تقویت دوستی و اتحاد خود با اسرائیل انجام دهیم.

سناتور کروز در خصوص همکاری بیشتر واشنگتن و تل آویو برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، به منظور کاهش وابستگی آمریکا به چین و تقویت مشارکت میان آمریکا و اسرائیل قانون جدیدی را معرفی کرد که بر مبنای آن ۱۲ میلیون دلار جهت تحقیقات پزشکی مشترک با رژیم صهیونیستی با تأکید بر پیشبرد مشارکتی استفاده از فناوری در مبارزه با کووید-۱۹، تخصیص می‌یابد.

سناتور جمهوری خواه ایالت تگزاس در این مصاحبه اتهام زنی‌های مقامات آمریکایی را علیه چین بار دیگر تکرار کرد و مدعی شد شیوع ویروس کرونا رفتار‌های بدخواهانه دولت چین و وابستگی باورنکردنی آمریکا به زنجیره تامین از سوی پکن را آشکار ساخت.

او همچنین از ایده تشکیل پیمان دفاعی دو جانبه میان آمریکا و رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار