رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: اعضای باند سارقان که در استان‌های تهران و کرج بیش از ۵۰۰ متر کابل برق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال به سرقت برده بودند، دستگیر شدند.

دستگیری سارقان کابل های مخابراتی در استان های تهران و کرجبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت کابل‌های مخابراتی در منطقه کمالشهر کرج، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی البرز افزود: در بررسی اولیه کارآگاهان مشخص شد سارقان در ساعات پایانی شب اقدام به سرقت بیش از ۵۰۰ متر از کابل‌های مخابراتی منطقه کمالشهر کرده اند، که این موضوع سبب اختلال در ارتباط این منطقه با سایر مناطق شده بود.

سرهنگ نادر بیگی گفت: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده و به کارگیری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی ۴ نفر از سارقان در شهرستان شهریار استان تهران شدند که با دریافت نیابت قضائی به مخفیگاه آن‌ها اعزام شده و در یک عملیات غافلگیرانه تمامی متهمان را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

او با بیان این که ۴ دستگاه خودرو و یک دستگاه تراکتوری که سارقان در سرقت از آن‌ها استفاده می‌کردند توقیف شدند،افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار زیادی پوسته‌های کابل مخابراتی و ابزارآلات سرقت کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی البرز با اشاره به این که متهمان در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان به سرقت‌های متعدد کابل‌های مخابراتی در استان‌های تهران و کرج اقرار کرده اند، گفت: ارزش کابل‌های سرقت شده در استان البرز بیش از ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ نادر بیگی افزود: تحقیقات پیرامون کشف سایر سرقت‌ها و شناسایی خریداران اموال مسروقه ادامه دارد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.