امامعلی گفت: ما آمادگی لازم برای برگزاری ادامه مسابقات لیگ را داریم و از شرایط جدول ترسی نداریم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فراز امامعلی مهاجم جوان تاثیر گذار تیم فوتبال پیکان که این روز‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا تمرینات خود را در خانه دنبال می‌کند، گفت: با توجه به شرایط پیش آمده و تعطیلی تمرینات گروهی برای جلوگیری از افت فیزیکی تمرینات ویژه‌ای را روزانه تحت نظر مربی بدنساز تیم به صورت آنلاین انجام می‌دهم تا بتوانم تا شروع لیگ بدن خود را برای شرایط مسابقه نگه دارم.

او در خصوص شروع و یا تعطیلی لیگ عنوان کرد: ما آمادگی لازم برای انجام ادامه لیگ را داریم و اینطور نیست که بخاطر شرایط خود در جدول هراسی از انجام دوباره بازی‌ها داشته باشیم. البته اگر حکمی از سوی فیفا یا مراجع داخلی فوتبال در خصوص تعطیلی دائم لیگ ابلاغ شود به آن احترام خواهیم گذاشت، اما در آن صورت باید اقدامات لازم جهت متضرر نشدن تمامی تیم‌ها صورت گیرد.

امامعلی در پاسخ به این سوال که آیا به عنوان یک ورزشکار حرفه‌ای اقداماتی برای کمک به این شرایط که برخی از کسب و کار‌ها را تحت شعاع قرار داده انجام داده است افزود: اینطور نیست که در مصاحبه بخواهم این موضوع را عنوان کنم، اما، چون اشاره کردید می‌گویم که بله بنده به همراه پدرم به افراد نیازمندی که می‌شناختیم و می‌دانستیم که به دلیل شیوع بیماری زندگی آن‌ها نمی‌گذرد کمک کردیم. امیدوارم که زودتر این بیماری دست از سر مردم همه دنیا بردارد تا بتوانیم مانند قبل در کنار یکدیگر از زندگی لذت ببریم.

مهاجم جوان و آینده دار پیکان در مورد کادر فنی جدید پیکان توضیح داد: خدا رو شکر رابطه خوبی با آقای ویسی و کادر او دارم هر چند که خود عبدالله ویسی سعی می‌کند که با بازیکنان تیم رفیق باشد. با آمدن او روح تازه‌ای به تیم تزریق شده است. امیدوارم که بتوانیم با تلاش مجموعه پیکان، تیم را در پایان لیگ به جایگاهی که در خور این باشگاه ریشه دار است برسانیم.

فراز امامعلی در خصوص تحولات مدیریتی باشگاه پیکان گفت: آقای گرشاسبی از مدیران با سابقه در ورزش و به خصوص فوتبال است که سابقه مدیریت در تیم‌های بزرگی، چون پرسپولیس را دارد و بالطبع حضور او به عنوان مدیرعامل برگ برنده‌ای برای تمام مجموعه پیکان است. حمایت‌های او از تیم به بازیکنان انگیزه می‌دهد و تلاش آن‌ها را برای رسیدن به پیروزی افزایش داده است.

امامعلی در پایان افزود: فوتبال جزو لاینفک زندگی بسیاری از مردم است و دل همه برای شروع دوباره مسابقات فوتبال تنگ شده است. امیدوارم هرچه زودتر شرایط عادی شود تا شاهد حضور دوباره مردم در استادیوم‌ها ولذت بردن از فوتبال باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار