مدیرعامل تالار بورس منطقه‌ای کرمانشاه گفت: شرکت‌هایی که سهام آن‌ها در اختیار سهامداران قرار می‌گیرد، جز شرکت‌های برتر بورس هستند و توصیه می‌کنیم مردم حتی‌الامکان این سهام‌ها را نفروشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  مدیرعامل تالار بورس منطقه‌ای کرمانشاه سبد دارایی‌های سهام عدالت را که به مردم واگذار می‌شود بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: شرکت‌هایی که سهام آن‌ها در اختیار سهامداران قرار می‌گیرد، جز شرکت‌های برتر بورس هستند و توصیه می‌کنیم مردم حتی‌الامکان این سهام‌ها را نفروشند.

زهرا دفتری  دلیل افزایش قیمت سهام برخی از شرکت‌ها در بورس را هجوم نقدینگی به سمت این بازار و افزایش تقاضا دانست و گفت: برای متعادل کردن بازار و جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت سهام‌ها دولت باید سمت عرضه را هم افزایش دهد و با عرضه شرکت‌های جدید در بورس، موجب افزایش عمق بازار شود.

او عرضه سهام عدالت در بورس را موجب عمق‌بخشی به بازار سرمایه دانست و گفت: دولت در این شرایط بهترین تصمیم را گرفت و با عرضه سهام عدالت در بورس ضمن افزایش عرضه در این بازار، باعث کاهش ریسک خرید و کارایی بازار سرمایه شد.

مدیرعامل تالار بورس منطقه‌ای کرمانشاه اظهار داشت: بازار بورس زمانی کارایی دارد که عرضه و تقاضا به حد تعادل برسد و سرمایه مردم به سمت شرکت‌های تازه وارد هدایت شود و این سرمایه‌گذاری‌های جدید قیمت سهام‌ها را واقعی کرده و از افزایش بی‌رویه قیمت سایر شرکت‌ها جلوگیری می‌کند.

دفتری یادآور شد: به عنوان مثال ۲ نماد صبا و شستا بعد از عرضه در بورس در مجموع حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان را به سمت خود جذب کرد و از سرمایه‌گذاری در سایر شرکت‌ها و ایجاد حباب قیمتی جلوگیری کرد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
چطوری بفروشیم گزینه ی فروش نداره اصلا