فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: شهادت نقطه تعالی و اوج فداکاری در راه دفاع از ارزش‌های اسلام است.

شهادت نقطه تعالی و اوج فداکاری در راه دفاع از ارزش های اسلام استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سردار رحیم جهانبخش به همراه حجت الاسلام عبادی رئیس عقیدتی سیاسی و سرهنگ قاسملو" رئیس حفاظت اطلاعات انتظامی استان با خانواده شهیدان "حسن صیدی " و "علی صیدی" در محل زادگاهشان در روستای میرجان از توابع زنجان دیدار و از آنان دلجویی کردند.

سردار جهانبخش با تاکید بر اینکه شهادت نقطه تعالی و اوج فداکاری انسان در راه دفاع از ارزش‌های اسلام است، گفت: شهدا با اهدای خون خود، استقلال و آزادی را برای جامعه اسلامی به ارمغان آوردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان، افزود: خانواده شهدا اسوه صبر ومقاومت در جامعه و مایه قوت و اعتبار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

او ادامه داد: رشد و بالندگی ایران اسلامی مرهون فداکاری‌های شهدا و جانبازان بوده و تا زمانیکه این روحیه در نزد ملت ایران وجود دارد، دشمن نمی‌تواند آسیبی به نظام اسلامی وارد کند.

این مقام ارشد انتظامی استان، تصریح کرد: امید است با ادامه راه شهدا، بتوانیم وظایف خود را در راستای خدمت‌رسانی به مردم وکشور به خوبی انجام دهیم.

گفتنی است، در این دیدار به پاس قدردانی و دلجویی هدیه‌ای از طرف سردار فرمانده انتظامی استان زنجان به خانواده شهدا اهداء شد.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.