مجتبی جانعلی از افتتاح زمین چمن مصنوعی فوتبال در ایوانکی با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان خبر داد و گفت: چهار میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به افتتاح پروژه زمین چمن مصنوعی فوتبال در ایوانکی با حضور جمشید تقی زاده معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: این پروژه در زمینی به مساحت هفت هزار و ۵۰۰ مترمربع احداث‌شده است.

او بابیان اینکه این پروژه در فروردین‌ماه سال ۹۸ کلید خورد و در اسفندماه نیز به مرحله بهره‌برداری رسید، افزود: چهار میلیارد ریال برای افتتاح این پروژه هزینه شد که این اعتبارات از محل اعتبارات ملی تأمین‌شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با تأکید بر لزوم توسعه فرهنگ ورزش در جامعه بیان کرد: ایجاد زیرساخت‌های مناسب ورزشی در مناطق روستایی و محروم و تقویت این فرهنگ در دستور کار قرار دارد.

جانعلی با اشاره به اینکه توسعه خانه‌های ورزش در روستا‌ها به‌عنوان یک رویکرد مهم در سال‌جاری پیگیری می‌شود، اضافه کرد: با تأمین و تخصیص به‌موقع اعتبارات پروژه‌های ورزشی به‌سرعت تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار