مدیر پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر از بازگشایی احتمالی سینما‌های اصفهان در عید فطر خبر داد.

محمد پناهی نژاد مدیر پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر در گفت و گوی  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: زمان احتمالی باز شدن درب سینما‌ها طبق تصمیم گیری‌های انجام شده چند روز قبل از عید فطر بصورت آزمایشی خواهد بود و اغاز بکار به طور رسمی در عید فطر صورت میگیرد.

او ادامه داد: فیلم‌هایی که اکران آن‌ها به علت شیوع کرونا در ایام نوروز لغو شده بود، با گشایش مجدد سینما‌ها در این عید بزرگ اکران خواهد شد.

مدیر پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر در رابطه با فروش فیلم‌هایی که اکران آن‌ها به علت شیوع بیماری کرونا به تعویق افتاده، بیان کرد:این فیلم‌ها اگرچه در اولین فرصت به روی پرده سینما‌ها خواهند رفت، اما با توجه به دستورالعمل‌های صادر شده مبنی بر استفاده تنها ۴۰ درصد از ظرفیت سالن ها، پیش بینی میشود فروش این فیلم‌ها کاهش زیادی داشته باشد.

پناهی نژاد اظهار داشت:با توجه به شرایط موجود، ورود افراد به سینما‌ها با نظارت دقیق انجام خواهد گرفت، دمای بدن اشخاص قبل از ورود سنجیده خواهد شد، ضدعفونی سطوح بعد ازهر سانس انجام گرفته و در جهت رعایت فاصله گذاری‌های اجتماعی، بلیط فروشی‌ها در این مجموعه به نحوی انجام خواهد گرفت که افراد با همدیگر فاصله مناسب را داشته باشند و تمامی پروتکل‌های بهداشتی برای حضور مردم، رعایت خواهد شد.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.