کنفدراسیون فوتبال آسیا تاریخ‌های پیشنهادی خود را برای از سرگیری رقابت‌های لیگ قهرمانان اعلام کرد.

تاریخ های پیشنهادی برای از سرگیری لیگ قهرمانان آسیا با وجود کرونابه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان, بر اساس ادعای روزنامه سعودی الاقتصادیه، کنفدراسیون فوتبال آسیا نمی‌خواهد لیگ قهرمانان آسیا لغو شود، تا با توجه به تعهد قبلی خود به یک شرکت جدید که دارای حق و حقوقی در برگزاری رقابت‌های فوتبال آسیایی است، ضرر مالی سال ۲۰۲۱ متوجه این کنفدراسیون نشود.

این روزنامه گزارش داد که کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهاد اولیه‌ای را برای برگزاری لیگ قهرمانان آسیا ارائه کرده است که طی آن، در تاریخ مشخص یک کشور میزبان همه تیم‌ها در شرق و غرب شود و یا یک تیم میزبان گروه خود در کشورش باشد. به غیر از این در مرحله حذفی می‌توان تعداد کشور‌های میزبان را به عدد ۲ افزایش داد.

کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا ماه اوت را بهترین زمان برای برگزاری مسابقات باقی مانده در مرحله گروهی اعلام کرد و با برگزاری فشرده بازی ها، مرحله یک چهارم نهایی در ماه سپتامبر برگزار می‌شود، نیمه نهایی هم طبق پیش بینی به  ماه اکتبر منتقل شده است و فینال هم طبق قول و قرار قبلی در نوامبر ۲۰۲۰ باید برگزار می‌شود.

در صورتی که کنفدراسیون فوتبال آسیا نتواند مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را در ماه آگوست به اتمام برساند، به گزینه دوم یعنی ادامه  بازی‌ها در ماه سپتامبر متوسل می‌شود.


بیشتر بخوانید: فردا پایان مهلت AFC برای تعیین سرنوشت لیگ قهرمانان آسیا


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار