رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ارومیه گفت:عملیات اجرایی ۳۹ پروژه راهداری در شهرستان ارومیه آغاز می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ارومیه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، اظهار کرد: ۳۹ پروژه راهداری   با هدف توسعه خدمات زیربنایی روستائی در سطح این شهرستان به زودی آغاز می‌شود که دارای ارزش ریالی بالغ بر ۵۷ میلیارد ریال است.

صادق حبیب زاده ادامه داد: عملیات اجرایی پروژه‌ها به زودی آغاز و امیدواریم تا پایان فصل کاری ۷۰۰۰ خانوار روستایی از نعمت راه آسفالته مطابق با استاندارد برخوردار شوند.

او محرومیت زدایی از مناطق روستایی در دو بخش متفاوت اعم از عملیات شن ریزی، روکش و بهسازی آسفالت و بخش دیگر تهیه و نصب تابلو علائم ایمنی و نیز نگهداری چراغ‌های چشمک زن راه‌های روستایی را از دستورالعمل‌های پیش روی این طرح عظیم راهداری برشمرد و توضیح داد: ۳۹ روستا در تمامی بخش‌های شهرستان ارومیه اعم از مرکزی-سیلوانا-صومای برادوست-انزل و نازلو مورد عملیات راهداری و راهسازی و نیز ایمن سازی قرار می‌گیرند که سهم بخش مرکزی ۱۴ پروژه، بخش صومای برادوست ۵ پروژه، بخش سیلوانا ۵ پروژه و نازلو ۹ پروژه و نازلی یک پروژه است.


این مقام مسئول در ادامه از پیشرفت چشمگیر ایمن سازی ابنیه فنی موجود در محور‌ها خبر داد و گفت: با اجرای این طرح احداث پل، تعریض و اصلاح پلها، تعمیر و بازسازی پل‌ها در دستور کار قرار گرفته و بازسازی می‌شوند.

انتهای پیام/ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.