فرماندار بروجن بر لزوم رعایت فاصله گذاری هوشمند اجتماعی در ناوگان حمل و نقل عمومی تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، دوازدهمین نشست ستاد شهرستانی مقابله با کرونا ویروس به ریاست فرماندار بروجن و با حضور اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

مسعود ملکی فرماندار بروجن در این نشست با اشاره به مصوبه دولت مبنی بر امهال و بخشودگی کامل اجاره بهای اماکن واگذار شده به بخش خصوصی در طول دوره تعطیلی مربوط به جلوگیری از انتشار ویروس کرونا یا افزایش دوره بهره برداری حسب شرایط و چهارچوب گفت: دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها نسبت به اجرای این مصوبه مساعدت نمایند

او با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی به دلیل تردد بالای مسافران و ازدحام جمعیت به عنوان یکی از کانون‌های شیوع بیماری کرونا است بر رعایت فاصله گذاری هوشمند اجتماعی در زمان استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و ضدعفونی کردن آن‌ها تأکید کرد.

ملکی اضافه کرد: رانندگان ناوگان‌های حمل و نقل عمومی و مسافران ملزم به استفاده از دستکش و ماسک است.

او همچنین خواستار اتخاذ تمهیدات لازم دستگاه‌های خدمات رسان به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت در زمان ارائه خدمات شد.

ملکی ادامه داد: وضعیت کرونا در شهرستان بروجن سفید نیست و زنجیره انتقال همچنان ادامه دارد و با حساسیت بیشتر مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا را دنبال می‌کنیم.

ملکی گفت: بهترین راه مقابله با کرونا در شرایط کنونی مراقبت‌های شخصی، رعایت طرح فاصله گذاری هوشمند و پروتکل‌های بهداشتی است.
بروجن از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن (شهر بروجن) در فاصله ۶۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار