اعضای شورای اسلامی شهر سقز وریا نعمانی را برای پست شهرداری سقز انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بعد از مطرح کردن چند گزینه از سوی شورای اسلامی شهر سقز، امروز اعضای شورا از میان وریا نعمانی، محمد زارعی و ناصح محمدخانی، وریا نعمانی را با هفت رای مثبت، به عنوان شهردار جدید سقز انتخاب و به مراجع مربوطه برای صدور حکم پست شهرداری معرفی کردند.

وریا نعمانی، بعد از استیضاح چیا صالحی بابامیری و همچنین دوره سه ماه سرپرستی کیوان شهلایی به عنوان سرپرست شهرداری از سوی اعضای شورا انتخاب شد و امروز بعد از یک ماه سرپرستی به عنوان شهردار جدید سقز انتخاب شد.

وریا نعمانی دارای مدرک فوق لیسانس مهندسی عمران و از کارکنان شهرداری سقز با ۱۵ سال سابقه کاری در حوزه‌های مختلف عمرانی، سرمایه گذاری، درآمد، کمیسیون ماده ۱۰۰ و شهرسازی است.

رییس شورای اسلامی شهر سقز گفت: جلسه امروز شورای شهر با دستور کار انتخاب شهردار شروع بکار کرد و شهردار منتخب با رای مثبت اعضا انتخاب و به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

رضا اسعدی با بیان اینکه به عنوان اعضای شورا تمام تلاش خود را برای انتخاب شهرداری اصلح و کارآمد انجام دادیم، افزود: وریا نعمانی با سابقه ۱۵ ساله خود توان این را دارد سقز را در آبادانی و خدمات رسانی بهتر به شهروندان یاری دهد.

وی با انتخاب شهردار جدید اظهار امیدواری کرد و گفت: امیدواریم با این انتخاب شایسته، اجرای طرح‌های عمرانی و ماندگار در شهرستان سقز روند سریعی بخود بگیرد تا شاهد توسعه شهر باستانی سقز باشیم.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار