سرپرست پلیس امنیت عمومی استان از پلمپ ۱۶۴ واحد صنفی متخلف از ابتدای ماه جاری و همزمان با شروع مرحله دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ داریوش صادقی فرد گفت:در راستای مقابله با شیوع و گسترش ویروس کرونا و به منظور ساماندهی واحد‌های صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با همراهی کارکنان اداره بهداشت و درمان از طرح نظارت و کنترل صنوف همزمان با شروع مرحله دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی از ابتدای ماه جاری خبر داد.

وی افزود: در اجرای این طرح از ۱۳۰۷ واحد صنفی مختلف به صورت محسوس و نامحسوس بازدید، که به ۱۰۲۱ واحد صنفی تذکرات لازم ارائه و برای ۴۳۱ واحدصنفی اخطاریه پلمپ صادر و تعداد ۱۶۴ واحد صنفی پر خطر همچون قهوه خانه ها، کافه ها، رستوران ها، پاساژ‌ها به علت عدم رعایت ضوابط انتظامی و عدم رعایت بهداشت، پلمپ و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری شد.

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان خاطر نشان کرد: در راستای پیشگیری از وقوع تخلفات صنفی، حفظ سلامت جامعه و جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان در حوزه بازار، نظارت بر واحد‌های صنفی به صورت مستمر در دستورکار نیروی انتظامی قرار دارد و با هرگونه تخلف صنفی با قاطعیت و برابر قانون برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار