مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به فعال بودن سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ گفت : خیران نیک اندیش می‌توانند با ارسال عدد ۱ به این سامانه حمایت از یک یا چند فرزند معنوی را عهده دار شوند.

اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین در استان کرمانشاهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محسن رخصی؛ مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : طرح اکرام ایتام و محسنین به صورت ویژه در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

او گفت : در این طرح حامیان نیک اندیش حمایت از ایتام و فرزندان محسنینی که سرپرستان آنان بیمار صعب العلاج یا از کارافتاده هستند حمایت می‌کنند.

او با اشاره به اینکه سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ هم اکنون برای اعلام درخواست حمایت از ایتام و فرزندان محسنین به صورت غیرحضوری فعال است، ادامه داد: خیران نیک اندیش می‌توانند با ارسال عدد ۱ به این سامانه حمایت از یک یا چند فرزند معنوی را عهده دار شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: حامیان نیک اندیش همچنین می‌توانند پیش شماره تلفن استان مورد نظر خود را که تمایل به حمایت از فرزندان نیازمندش دارند را نیز به همین سرشماره ارسال کنند.

محسن رخصی افزود: امدادگران این نهاد به درخواست‌های ثبت شده از سوی خیران در سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳ در اسرع وقت پاسخ و فرزند یا فرزندان معنوی را به آنان معرفی خواهند کرد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هستی
۰۰:۳۳ ۱۴ دی ۱۳۹۹
سلام ی دختر ۱۰ ساله دارم شوهرم معتاد بیکارخودم دختر م مریض هستیم دخترم اسم داره نمی تونم دکتر ببرمش تورو خدا راهنمای کنین نتونم ی وام بگیرم