مدیر کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان (ایرانشهر) گفت: سهم شهرستان‌های زیر پوشش این اداره در جنوب استان از طرح اقدام ملی مسکن ١٣ هزار واحد است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حمزه امیریان  با تاکید بر توجه ویژه به رفع مشکل مسکن متقاضیان گفت: نظارت و اجرای کامل و بموقع طرح اقدام ملی مسکن در جنوب استان از اولویت‌های این اداره کل است.

وی با بیان اینکه طرح اقدام ملی مسکن برای تامین واحد مسکونی افراد فاقد مسکن به اجرا در آمده است افزود: طرح اقدام ملی مسکن به منظور احداث واحد مسکونی برای افراد فاقد مسکن در سراسر کشور آغاز شده که سهم شهرستان‌های جنوب سیستان و بلوچستان ١٣ هزار واحد است.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در مرحله نخست ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن ۲ هزار و ٢٩٠ نفر متقاضی در حوزه اداره کل راه و شهرسازی ایرانشهر ثبت نام کردند که از این تعداد یک هزار و ۶۵۱ نفر پذیرفته شده اند.

وی افزود: ظرفیت ثبت نام برای مرحله دوم در جنوب استان چهار هزار و ١۵٠ نفر در نظر گرفته شده است.

استان سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی و پراکندگی دارای ۲ اداره کل راه و شهرسازی در زاهدان و ایرانشهر است که اداره کل مستقر در زاهدان شهرستان‌های مرکزی و شمالی و اداره کل مستقر در ایرانشهر شهرستان‌های جنوبی استان را زیر پوشش دارند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار