فعال اصلاح طلب گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران دستاورد و عملکرد خوبی در مقابله با کرونا ارائه داده است.

در مقابله با کرونا سربلند هستیم/دولت نهایت تلاش خود را در مقابله با کرونا کرده استاسماعیل دوستی فعال اصلاح طلب در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در ارزیابی عملکرد دولت در مواجهه با ویروس کرونا اظهار کرد: اقدامات حکومت با توجه به شرایط تحریمی کشور ایده‌آل بوده است، در واقع تحریمی که بر ایران اعمال شده اگر برای هر کشوری به وجود می‌آمد، آن کشور در آستانه سقوط قرار می‌گرفت.

او افزود: ایران در مواجهه با تحریم نشان داد که پتانسیل‌های فرهنگی، اقتصادی، صبر، مقاومت، تحمل و وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود دارد، لذا ایران در مواجهه با تحریم درخشید و با اینکه کرونا هم به این سختی‌ها اضافه شد، ولی دولت، نیرو‌های مسلح خیلی خوب عمل کردند.

دوستی با اشاره به نقش مهم مقام معظم رهبری در کنترل کرونا، گفت: در زمان شیوع کرونا مقام معظم  رهبری خود به میدان آمدند و همه نیرو‌های وابسته به رهبری، نیرو‌های مسلح، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و آستان قدس رضوی با هم همکاری کردند.

فعال اصلاح طلب تصریح کرد: امروز در دنیا می‌توانیم بگوییم که حکومت و دولت جمهوری اسلامی دستاورد و عملکرد خوبی در مقابله با کرونا ارائه داده است و داروخانه‌ها و سوپرمارکت‌ها همه لوازم بهداشتی و مایحتاج را دارند.

دوستی اضافه کرد: در  اوج کرونا مردم از نظر مایحتاج و لوازم بهداشتی نگرانی نداشتند. هماهنگی، همبستگی و اتحاد بین مردم و حکومت باعث شد که امروز بتوانیم در مقابله با کرونا سربلند باشیم.

او افزود: دولت نهایت تلاش خود را در مقابله با کرونا کرده است، البته ضعف‌هایی هم وجود داشت، ولی در کل دولت کارنامه مناسب و مثبتی داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار