استاندار قزوین گفت: صدا و سیما در تصمیم سازی بهتر در استان تاثیر گذار است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در بازدید از صدا و سیما مرکز قزوین و در دیدار با مدیرکل و معاونان رسانه ملی در استان تاکید کرد: صداو سیمای مرکز قزوین در کشور نمونه است و فعالیتش برای مردم و ایجاد وحدت و انسجام در استان است.

استاندار با تاکید بر اینکه رسانه ملی در تقویت همدلی و انسجام در استان خوب و موفق عمل کرده است افزود: نقد صدا و سیما تخریبی نیست بلکه منشاء خیر و برای بهتر شدن امور است.

جمالی پور افزود: اگر به صدا و سیما توجه می‌شود به خاطر دوری از حاشیه و حرکت در زمینه تقویت همدلی و بهتر شدن امور است.

استاندار همچنین از فعالیت صدا و سیما در زمینه کرونا تجلیل کرد و گفت: رسانه ملی در این زمینه سنگ تمام گذاشت.

جمالی پور در ادامه با بیان اینکه در استان یک نگاه واحد و انسجام خوب در بین دستگاه‌های اجرایی وجود دارد گفت: آن نگاه واحد در استان خدمت به مردم است.

او اضافه کرد: برای موفقیت و غلبه بر مشکلات باید وحدت داشته باشیم و باید به هم کمک و امور را در مسیر خیر و صالح هدایت کنیم.

حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین همبا بیان اینکه صدا و سیما در همه امور و بویژه در انتخابات و پیشگیری و مقابله با کرونا خوش درخشید گفت: این رسانه همپای ستاد‌ها پیش آمد و انجام امور را سهل کرد.

حبیبی، ضریب نفوذ رسانه ملی را در جامعه ۷۰ درصد بیان کرد واین را نشان دهنده اعتماد مردم به صدا و سیما دانست.

معاون استاندار با بیان اینکه صدا و سیما مطالبات دو گانه مردم و مسولان را پیگیری می‌کند افزود: برنامه‌های صدا و سیما با کار دقیق، کارشناسی و صادقانه انجام می‌شود به گونه‌ای استودیوی رسانه ملی به همه ادارات رفته وهمراه مردم و مسولان بوده است.

او اضافه کرد:این رسانه در انعکاس اخبار و آگاهی بخشی بروز است و علمکرد دولت را از زبان مدیران منعکس می‌کند.

انبار لویی مدیرکل صدا و سیما مرکز قزوین هم در ابتدای این دیدار به فعالیت جهادی کارکنان بخش‌های مختلف رسانه ملی در انتخابات و شیوع کرونا اشاره و تاکید کرد: همکاران در این روز‌های کرونایی برای سرگرمی و آگاهی بخشی به مردم جهادی برنامه سازی و تولید محتور کردند و برای نمونه ۳۰۰ قسمت مسابقه تلویزیونی با ۵ بار پخش در روز از آنتن رسانه ملی در استان پخش شد.

انبار لویی با بیان اینکه صدا و سیما برای تاثیر گذاری بیشتر و گسترش فضای برنامه سازی از جمله ساخت استودیو و خرید واحد سیار به حمایت مالی استانداری نیاز دارد افزود: ۱۹۰ ایستگاه فعال داریم که ۹۷ و ۲ دهم درصد از استان را پوشش می‌دهد و ۲ و ۸ دهم درصد باقی مانده به علت صعالب العبور بودن و نام ناسب بودن مسیر است و برای پوش کامل استانی به ۱۰۰ تا ۱۱۰ ایستگاه دیگر نیاز است.

مدیرکل صدا و سیما، تعهد برنامه سازی این رسانه در تلویزیون را هزار و ۴۵۰ ساعت و در رادیو سه هزار و ۶۶۰ ساعت بیان کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.