ساختمان پایگاه جاده‌ای فوریت‌های پزشکی «نهرابی» روانسر به مناسبت هفته سلامت به بهره‌برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمدسعید سریری مدیر شبکه بهداشت و درمان روانسر گفت : برای ساخت این پایگاه سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

او گفت : این پایگاه در زمینی به مساحت ۹۵ متر مربع احداث و عملیات اجرایی آن در شهریور ماه سال گذشته آغاز شده است.

او افزود: این پایگاه در مسیر جاده شهرستان‌های کرمانشاه (کوزران)، روانسر، جوانرود و ثلاث باباجانی ایجاد شده که روزانه شاهد تردد مسافرین زیادی از این مسیر هستیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان روانسر با بیان اینکه پایگاه فوریت‌های پزشکی نهرابی از آبان سال ۹۴ فعالیت خود را آغاز کرده افزود: ساختمان اصلی پایگاه در روستای نهرابی و در مسیر جاده روانسر - جوانرود - ثلاث باباجانی و کرمانشاه ساخته شده است.

سریری افزود: هم اکنون چهار پایگاه فوریت‌های پزشکی در شهر روانسر، شهر شاهو (محور پاوه)، روستای غلامعلی بیگ (محور کرمانشاه) و روستای نهرابی فعال است.

او ادامه داد: این پایگاه‌ها به طور میانگین روزانه ۱۲ ماموریت را انجام می‌دهند.

فرماندار شهرستان روانسر نیز با بیان اینکه ما قدردان خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم، افزود: امنیت و سلامت در وهله اول برگ برنده نظام مقدس جمهوری اسلامی و در وهله دوم برگ برنده دولت تدبیر و امید است.

سعدی مصطفی زاده افزود: برگ برنده دولت تدبیر و امید ارتقا بهداشت و درمان و سلامت مردم است که با نیم نگاهی به گذشته شاهد هستیم چه تحولات عظیمی در نظام سلامت کشور ایجاد شده است.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.