مدیرکل گمرکات استان اصفهان گفت: سال گذشته ۱۶۰ هزار کیلوگرم کالا به ارزش شش میلیون و ۱۰۰ هزار دلار به خارج از کشور صادر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیرکل گمرکات استان اصفهان مدیرکل گمرکات استان اصفهان گفت: سال گذشته ۱۶۰ هزار کیلوگرم کالا به ارزش شش میلیون و ۱۰۰ هزار دلار از طریق کارگو ترمینال فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان به خارج از کشور صادر شده است.

رسول کوهستانی پزوه افزود: کالا‌های صادراتی شامل مصنوعات طلا، ماهی، میوه‌های خوراکی و سبزیجات و نباتات بوده است.

او گفت: از ابتدای امسال تاکنون هم ۴۵۸ هزار دلار کالا از طریق کارگو ترمینال فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان به خارج از کشور صادر شده است.

مدیرکل گمرکات استان اصفهان گفت: از ابتدای فروردین تاکنون ۷۶ هزار تن کالا به ارزش بیش از ۴۵۸ هزار دلار از کارگو ترمینال فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان به خارج از کشور صادر شده است.

رسول کوهستانی پزوه افزود: این کالا‌های صادراتی در قالب سه پرواز باری از ابتدای امسال تاکنون در قالب ۱۰ فقره اظهارنامه قبل از بارگیری، بار به صورت کامل و بارعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ضدعفونی و بسته بندی شده و به خارج ازکشور صادر شده است.

او کالا‌های صادراتی را میگو، انواع ماهی و بامیه برشمرد و گفت: کارکنان گمرک تجاری فرودگاه شهید بهشتی اصفهان با استقرار در کارگو ترمینال در زمینه صادرات محصولات به شبانه روزی خدمات رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.