دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: پنج نفر به فهرست مبتلایان به ویروس کرونا در استان افزوده شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به افزوده شدن پنج نفر مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا بیان کرد: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ ۲۴۲ نفر شامل ۱۲۴ مرد و ۱۱۸ زن است.

او ادامه داد: از پنج بیمار جدیدی که نتیجه آزمایش کرونا ویروس آن‌ها مثبت اعلام‌شده است، چهار بیمار در شهرستان بوشهر و یک بیمار از شهرستان دشتستان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: دو بیمار جدید شهرستان بوشهر خانم‌هایی ۸۱ ساله و ۳۹ ساله از یک خانواده و ساکن کنار تخته هستند که با مورد مثبت در ارتباط بوده‌اند و در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی هستند.

کشمیری عنوان کرد: دو بیمار جدید دیگر شهرستان بوشهر، یکی خانمی ۳۱ ساله است که بعد از مراجعه به مرکز خدمات جامع سلامت شناسایی‌شده و در منزل تحت مراقبت قرار دارد و دیگری نیز خانمی ۶۷ ساله است که در بیمارستان دوره درمانی خود را سپری می‌کند.

او بیان کرد: بیمار جدید دیگر آقایی ۸۳ ساله ساکن شهرستان دشتستان است که در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بابیان اینکه تا امروز ۶۶ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند، گفت: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان (۲۴۲ نفر) تاکنون ۱۴۲ نفر از آنان بهبودیافته و ۷۱ نفر نیز در منزل تحت مراقبت هستند و ۱۸ نفر دیگر نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.