مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مهاباد گفت: نقص فنی آسانسور در یکی از آپارتمان‌های این شهرستان موجب گرفتار شدن بانویی ۴۰ ساله شد.

رحمان احمدی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: دیروز حوالی ساعت ۱۲ بعد از ظهر با تماس مردمی از گرفتار شدن فردی در آسانسور یکی از آپارتمان‌های مرکز شهر خبر دادند.

او با بیان اینکه یک گروه سه نفره از ماموران امداد و نجات این سازمان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند، افزود: با سرعت عمل آتش نشانان فرد گرفتار که زنی ۴۰ ساله بود بعد از حدود ۲۰ دقیقه رهاسازی شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباداضافه کرد: علت این حادثه درست عمل نکردن آسانسور به دلیل نفص فنی بود.

احمدی گفت: شهروندان می توانند برای برخورداری از هرگونه راهنمایی و مشاوره ایمنی با شماره تلفن ۱۲۵ این سازمان در طول شبانه‌روز تماس بگیرند.

هم‌اکنون این سازمان در مهاباد در قالب سه ایستگاه، ۴۲ نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.