رئیس اتاق اصناف اصفهان گفت:آغاز به کار مجدد آرایشگاه‌های مردانه طبق مصوبه استانی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول جهانگیری رئیس اتاق اصناف اصفهان با اشاره به بازگشایی آرایشگاه‌های مردانه در استان اصفهان، اظهار داشت: آغاز به کار مجدد آرایشگاه‌های مردانه طبق مصوبه استانی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت گرفت.

اوافزود: رعایت نکات بهداشتی که آرایشگاه‌های مردانه، موظف به اجرای آن هستند برای حفظ سلامت خود آرایشگر‌ها و مشتریان در شرایط فعلی گسترش کرونا ویروس اجباری است.

رئیس اتاق اصناف اصفهان با بیان اینکه پروتکل‌های بهداشتی به صنف آرایشگاه‌های مردانه ابلاغ شده، گفت: محیط و فضای آرایشگاه باید تمیز و ایزوله باشد، فقط یک مشتری وارد شود و پس از اتمام کارش فرد دیگری وارد شود، آرایشگر باید از ماسک و دستکش استفاده کند و به طور مرتب آرایشگاه را ضدعفونی کند و مشتریان نیز باید وسایل شخصی به همراه داشته باشند.

او تصریح کرد: فعالیت مجدد آرایشگاه‌های زنانه با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط شبکه ملی اعلام شده و اتاق اصناف اصفهان هیچ ابلاغی در این باره نداده است.

جهانگیری ادامه داد: در حال حاضر محدودیتی برای فعالیت آرایشگاه‌های زنانه در اصفهان وجود ندارد، مگر اینکه خبر بازگشایی این صنف از شبکه ملی رد شود.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.