مزاحمت تلفنی، ۷۵ درصد از تماس‌های آتش نشانی ساری را تشکیل می‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دومیرکلایی رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری ساری در بازدید از ستاد فرماندهی، گفت: در هشت روز اخیر از ۲ هزار و ۵۸۰ تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی ۷۵ درصد تماس‌ها مزاحمت تلفنی بوده است.

او افزود:مزاحمت تلفنی خستگی تیم همیشه بیدار سامانه ۱۲۵ را بیشتر می‌کند.

دومیرکلایی به ۳۰۰ تماس برای امداد و نجات شهروندان اشاره کرد و گفت: از ۳۰۰ تماسی که با سازمان آتش نشانی گرفته شد بیش از ۴۰ عملیات امداد و نجات از ایستگاه‌های مختلف آتش نشانی ساری به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری ساری به مقدم بودن ایمنی در کار اشاره کرد و افزود:سازمان آتش نشانی شهرداری ساری با شش ایستگاه و تیم واکنش سریع سازمان در تمام شیفت‌های کاری برای امداد و نجات شهروندان آماده فداکاری است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار