کاراگر گفت: هری مگوایر در تیم ملی انگلیس مانند فن دایک برای هلند است و می‌تواند با گومز همکاری خوبی در خط دفاع داشته باشد.

پیشکسوت لیورپول: مگوایر فن دایک انگلیسی است!به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان, جیمی کاراگر اسطوره لیورپول به تمجيد از هری مگوایر مدافع منچستر یونایتد پرداخته و این بازیکن را ویرجیل فن دایک انگلیسی نامیده است.

مدافع شیاطین سرخ در نقل و انتقالات تابستانی با قراردادی مشابه فن دایک به منچستر یونایتد پیوست و در این تیم عملکرد خوبی داشت.

در طرف دیگر فن دایک هم در لیورپول با جو گومز همکاری خوبی داشته تا قرمزها صاحب یکی از برترین خطوط دفاعی لیگ برتر باشند. کاراگر معتقد است مگوایر و گومز می تواند به عنوان یک زوج دفاعی قدرتمند در تیم ملی انگلستان ایفای نقش کنند.

کاراگر در این باره اظهار داشت: اگر یورو ۲۰۲۰ طبق برنامه قبلی در تابستان برگزار می شد، گومز می توانست در کنار مگوایر در قلب دفاع تیم ملی بازی کند.

پیشکسوت فوتبال انگلیس در ادامه گفت: مگوایر مانند ویرجیل فن دایک برای انگلیس است و رهبری خوبی در زمین دارد. به نظرم او انتخاب اول برای بازی در خط دفاع تیم ملی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار