مدیرکل زندان‌های فارس گفت: خانواده‌های زندانیان در استان فارس از کمک مؤمنانه مقام معظم رهبری بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اسحاق ابراهیمی گفت: به منظور حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و از طریق بنیاد مستضعفان مبلغ ۱۳میلیارد و ۹۲۶میلیون ریال بسته حمایتی در قالب کارت هدیه به خانواده زندانیان نیازمند فارس اهدا شد.

او افزود: تعداد ۳۹۶۹ خانواده از این کمک مؤمنانه مقام معظم رهبری بهره‌مند شدند.

ابراهیمی اظهار داشت: بسته حمایتی با توجه به تعداد افراد خانوار با مبالغ ۲۰۰، ۴۰۰ و ۶۰۰هزارتومانی از طریق مددکاران زندان‌ها و انجمن حمایت زندانیان در شهرستان‌ها بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

مدیرکل زندان‌های فارس گفت: در استان فارس ۱۴ مرکز انجمن حمایت زندانیان فعالیت دارند و ۳۳۰۰خانوار نیازمند تحت پوشش این نهاد‌های حمایتی در سطح استان قرار دارند.

ابراهیمی افزود: خانوار‌های تحت پوشش، مستمری بگیر این نهاد‌های حمایتی هستند که با همت خیرین و درآمد‌های انجمن، مستمری ماهیانه و سبد غذایی آنان در مناسبت‌های مختلف تأمین می‌شود.

او تأکید کرد: انتظار ما از خیرین و نیک اندیشان جامعه و همچنین سایر نهاد‌های حمایتی این است که به افراد آسیب پذیر جامعه و به ویژه خانواده‌های نیازمند زندانیان توجه بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.