کارشناس هواشناسی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سامانه جدید بارشی در راه است

رفیعی گفت: روز پنج شنبه با ورود سامانه بارشی در اغلب مناطق کشور به جز سیستان و بلوچستان و هرمزگان رگبار باران پیش بینی می‌شود.

کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت و گو با  خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت آب و هوای کشور اظهار کرد: امشب در استان‌های واقع در نوار شمالی رگبار باران همراه با رعد و برق و در دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش پراکنده گاهی با رعدو برق و وزش باد رخ می‌دهد.

وی افزود: روز چهارشنبه در اغلب مناطق کشور به جز جنوب شرق و شرق بارش باران و در برخی نقاط رگبار باران، رعد و برق همراه با وزش باد شدید رخ می‌دهد.

رفیعی ادامه داد: روز پنج شنبه با ورود سامانه بارشی در اغلب مناطق کشور به جز سیستان و بلوچستان و هرمزگان رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت را خواهیم داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه سامانه بارشی در شمال شرق کشور فعال بوده است، بیان کرد: روز جمعه بتدریج این سامانه از کشور خارج می‌شود و مجدد سامانه دیگری از غرب وارد جنوب و جنوب غرب کشور خواهد شد.

آسمان تهران بارانی می‌شود

وی درباره آخرین وضعیت آب و هوای تهران گفت: امشب آسمان تهران ‌نیمه ابری، در برخی ساعات افزایش ابر، وزش باد و احتمال بارش باران وجود دارد.

به گفته رفیعی، طی روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه آسمان تهران بارانی خواهد بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی در پایان حداکثر دمای امروز تهران را ۲۲ درجه سانتی گراد و حداقل ۱۲ درجه سانتی گراد اعلام کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار