فراخوان شناسایی شرکت‌های ارایه‌دهنده خدمات رایزنی تجاری بین‌المللی و شرکت‌های کارگزار صادراتی توانمند در حوزه IT و ICT منطقه‌ای در کمیسیون صادرات نرم‌افزار و خدمات IT نصر تهران منتشر شد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کمیسیون صادرات نرم‌افزار و خدمات IT نصر تهران، در راستای همگرایی بازیگران اصلی توسعه صادرات نرم‌افزار و خدمات و همچنین ایجاد فرصت مناسب‌تر برای شرکت‌های عضو، جهت بهره‌گیری از شرکت‌های ارایه‌دهنده خدمات صادراتی، و نیز جهت ارائه دستاورد‌ها و توانایی اشخاص حقیقی و حقوقی و شناساندن ظرفیت‌های صادراتی بالقوه و بالفعل کشور، از شرکت‌های دارای شرایط به شرح زیر جهت همکاری و تعامل دعوت بعمل می‌آورد:
۱. شرکت‌های فعال صادراتی که امکانات ویژه فعالیت به عنوان رایزن تجاری و یا کارگزار تجاری در یک کشور خاص را دارند.

۲. شرکت‌هایی که توانایی Matchmaking برای شرکت‌های صادراتی حوزه IT و ICT دارند.

۳. شرکت‌های دارای تجربه کافی در صادرات و یا دارای نمایندگی منطقه‌ای در کشور‌های خارجی.

علاقمندان و فعالان حوزه می‌توانند با تکمیل فرم برخط نسبت به اعلام آمادگی برای همکاری و تعامل اقدام کنند.

پس از بررسی اولیه، به شرکت‌های متقاضی در قالب طرح جاری عصرانه گفتگو‌های آنلاین صادراتی به مدت حداکثر ۴۵ دقیقه فرصت ارایه داده می‌شود.

بنا بر این گزارش؛ کمیسیون از ارائه افراد به زبان انگلیسی در عصرانه گفتگوها، استقبال می‌کند. ویدیوی این ارائه‌ها توسط کمیسیون به فارسی زیرنویس خواهد شد. ویدئو نشست‌ها در اینستاگرام کمیسیون و لینکدین به آدرس TIG.SSEC قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار