گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اینستاگرام از جمله شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان است که دارای مخاطبان بسیار زیادی است و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از آن به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند.

در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از فعالیت‌های مجازی ورزشکاران در ۲۴ ساعت گذشته را مشاهده کنید.


بیشتر بخوانید: پست صفحه باشگاه چلسی درباره گل‌های میشل بالاک مقابل منچستر؛ ویدئوی جواد کاظمیان از هوای بارانی پایتخت؛ تبریک فرزاد مجیدی به مناسبت ماه رمضان


صفحه اینستاگرامی فدراسیون فوتبال آسیا با انتشار تصویری از شادی پس از گل سروش رفیعی از مردم خواست در خانه بمانند.

"شادی گل خود را مانند سروش رفیعی تمرین کنید؛ اما این‌ بار در خانه! 

در خانه بمانیم"

بسته ورزشکاران

رضا عنایتی، بازیکن سابق تیم ملی ایران و همچنین بازیکن سابق باشگاه استقلال، با انتشار تصویری از خود در صفحه اینستاگرامش نوشت:

"وقتی داری تسلیم میشی یکی دیگه هنوز داره ادامه میده"

بسته ورزشکاران

محمد نوری‌فر، مدیررسانه‌ای تیم استقلال که به تازگی از سمت خود برکنار شده است، پستی در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرده و نوشت:
سمونشم بگیری، این پرنده مردنی نیست.‌"

بسته ورزشکاران

 

صفحه رسمی باشگاه منچستر یونایتد، با انتشار تصویری از خوآن ماتا، بازیکن این تیم، سالروز تولد او را تبریک گفت.

بسته ورزشکاران

 

سرخیو راموس، عضو باشگاه رئال مادرید و بازیکن تیم ملی اسپانیا که سفیر یونیسف است، با انتشار تصویری از خود در صفحه اینستاگرامش نوشت:

"من بیش از ۱۳ سال با یونیسف همکاری کرده ام و بسیار افتخار می کنم که سفیر آنها هستم. به همین دلیل است که امروز می خواهم کار عظیمی را که آن‌ها برای مبارزه با ویروس کرونا انجام می‌دهند با شما در میان بگذارم و همینطور به بعضی از بهترین لحظاتی که با هم به اشتراک گذاشته ایم نگاهی بیندازیم. من از همه شما می خواهم که اهدا کننده ملزومات و تجهیزات بهداشتی به کادر درمان اسپانیا و حتی سراسر جهان باشید، مهم نیس کمک‌های مالی کوچک یا بزرگ باشند.

بسته ورزشکاران


بیشتر بخوانید: تمرینات خانگی گرت بیل و رونالدو در دوران کرونا؛ دلتنگی پورعلی‌گنجی برای فوتبال؛ تصویری قدیمی از سرمربی تیم ملی اسپانیا 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار