قوانین جدید Airbnb برای پاکسازی ویروس کرونا از محل‌های اقامتی

شرکت Airbnb با پیروی از قوانین مرکز پیشگیری از بیماری، تصمیم گرفت تا قوانین جدیدی در پاکسازی مکان‌های اقامتی خود وضع کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه اجاره محل اقامت موقت Airbnb در حال معرفی یک سیستم پاک‌سازی جدید برای اتاق‌های خود است. این سرویس جدید قرار شده تا از اول ماه می‌اجرایی شود. برنامه پاکسازی مورد نظر به نحوی است که پلتفرم Airbnb پس از تمیز کردن محیط اتاق‌ها، ۲۴ ساعت این محل‌ها را به کسی اجاره نمی‌دهد تا ویروس‌های احتمالی به کلی از مکان خارج شوند. این سرویس برای افرادی که مهمان‌ها را میزبانی می‌کنند اجباری نیست، اما کاربران قادر خواهند بود تا نحوه پاک‌سازی هر محل را پیش از اجاره بررسی کنند.

اطلاعات کامل از بروزرسانی‌های جدید Airbnb

مسئولین پلتفرم Airbnb مدعی هستند که طرح اجرایی جدید، اولین برنامه رسمی با چنین جدیتی برای پاک‌سازی و ضدعفونی محیط‌های اقامتی این سرویس است. بر اساس گفته‌های این مجموعه برنامه‌ریزی مورد نظر در پی بررسی پیشنهادات مرکز کنترل بیماری آمریکا صورت گرفته و تماما بر طبق استاندارد‌های این سازمان پیاده‌سازی شده است. سخنگوی شرکت Airbnb طی مصاحبه‌های اخیر خود اظهار داشت، از آنجا که ویروس کرونا رو به گسترش است و علم مربوط به این بیماری همواره در مرحله پرورش قرار دارد، ممکن است که قوانین و استاندارد‌های این مجموعه برای پاکسازی نیز با تغییر مواجه شود.

قوانین جدید Airbnb برای پاکسازی ویروس کرونا از محل‌های اقامتی

آن‌ها در نظر دارند تا همواره برای ضدعفونی کردن محل‌های اقامت تحت سرپرستی خود بروز عمل کرده و از هرگونه خطر احتمالی پیشگیری کنند. بر اساس قوانین مرکز کنترل بیماری آمریکا در رابطه با ضدعفونی کردن محل‌های اقامتی، میزبان می‌بایست پس از خروج مهمان خود از اتاق در روز پایانی، پنجره‌ها را به صورت کامل برای ۲۴ ساعت باز بگذارد و پس از تهویه مناسب هوا اقدام به تمیز کردن محیط مورد نظر کند.

همچنین این سازمان تاکید داشته که افراد می‌بایست همواره به قوانین وضع شده در رابطه با فاصله اجتماعی پایبند بوده و از برقراری ارتباط بی‌هدف خودداری کنند. گفتنی است در پی شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت پذیرش مهمان از سوی مهمانان، سرویس Airbnb به میزبانان و کارکنان خود وعده جبران خسارات داده و مبلغی مطابق با ۲۵۰ میلیون دلار را برای این امر کنار گذاشته است.


بیشتر بخوانید: تاریخ عرضه عنوان The Last of Us II به صورت رسمی مشخص شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار