مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: میزان مصرف برق مشترکان در فروردین ماه امسال ۶ هزار و ۳۵۱ مگاوات ساعت افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رضا غفاری مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با بیان اینکه میزان مصرف برق مشترکان در فروردین ماه امسال ۶ هزار و ۳۵۱ مگاوات ساعت افزایش یافته است، گفت: ۴۲ هزار و ۸۱۰ مشترک پارسال به تعداد مشترکان شرکت توزیع برق مازندران افزوده شد و در حال حاضر تعداد مشترکان به یک میلیون و ۴۲۵ هزار و ۱۵۸ مشترک رسیده است.

او از افزایش یک درصدی مصرف مشترکان در فروردین ۹۹ نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد و افزود: درفروردین سال ۹۸ میزان مصرف مشترکان ۴۴۷ هزار و ۷۶۴ مگاوات ساعت بوده که در سال ۹۹ این میزان به ۴۵ هزار و ۱۱۵ مگاوات ساعت رسیده است.

غفاری گفت: در فروردین ماه امسال میزان مصرف مشترکان ۶ هزار و ۳۵۱ مگاوات ساعت افزایش داشته است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران افزود: در سال ۹۸ خطوط توزیع شبکه‌های توزیع برق مازندران ۴۷۷ کیلومتر افزایش یافت که خطوط توزیع مازندران به حدود ۲۹ هزار کیلومتر رسیده است.

او گفت: در سال ۹۸ تعداد هزار و ۴۷۵ دستگاه پست توزیع در حوزه مازندران نصب که در حال حاضر تعداد پست‌های توزیع به ۳۴ هزار و ۵۰ دستگاه با ظرفیت ۴۲۰۸ مگاولت آمپر رسیده است.

غفاری از اجرای طرح موفقیت آمیز ۹۸ خبر داد و افزود: در تابستان سال ۹۸ با همکاری مردم و مسئولان و قشر‌های مختلف و تعرفه‌های صنعتی، کشاورزی، خانگی، اداری به میزان ۲۱۰ مگاوات مدیریت مصرف و پیک سایی شده است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار