رئیس بیمارستان سبلان اردبیل گفت: بیمارستان سبلان اردبیل دیروز ۸ اردبیهشت ماه آخرین بیمار کرونایی خود را ترخیص کرد.

 دکتر نوجوان، رئیس بیمارستان سبلان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: بیمارستان سبلان اردبیل افتخار داشته که به مدت ۲ ماه در کنار دانشگاه علوم پزشکی اردبیل مشغول ارائه خدمت به بیماران عزیز کرونایی چه در حیطه غربالگری و ارائه آموزش‌های لازم و چه به عنوان بستری بیماران کرونایی و ارائه خدمات درمانی باشد.

او افزود: بیمارستان سبلان در این ۲ ماه حدود ۱۰۰ تخت بیمارستان‌ها را به بستری بیماران کرونایی اختصاص داده بود که ۵۰ تخت رزرو هم داشت که ما دیروز ۸ اردیبهشت آخرین بیمار کرونایی خود را مرخص کردیم.

رئیس بیمارستان سبلان اردبیل گفت:کلیه بخش‌ها و واحد‌ها و محیط به صورت کامل براساس اصول بهداشتی ضدعفونی و آماده پذیرش بیماران گردید و از امروز ۹ اردیبهشت ماه ما آماده ایم در حیطه سرپایی و بستری نسبت به پذیرش بیماران و ارائه خدمات درمانی در خدمت مراجعین محترم باشیم.

دکتر نوجوان افزود: این امر به این معنی نیست که کرونا در کشور و در شهر ما جمع شده و همچنان ما با رعایت اصول بهداشتی و رعایت نکات بهداشتی و مسائل ایمنی از جمله شستن دست‌ها و رعایت فاصله اجتماعی خصوصاً در درمانگاه‌ها و سالن‌های انتظار و داروخانه‌ها و پذیرش مراکز درمانی قطعاً باید رعایت کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.