۳ نفر از اعضای شورای یکی از روستا‌های شهرستان مریوان به علت تعرض به عرصه‌های منابع طبیعی دستگیر شدند.

شاهرخ محمودی رئیس ادره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مریوان  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: در پی گشت زنی‌های نیرو‌های پاسگاه ویژه‌ی اداره‌ی منابع طبیعی و آبخیزداری مریوان و همچنین گزارشات تخریب و تصرف در یکی از روستا‌های جنگلی شهرستان نیروی‌های این اداره وارد کارشدند.

او افزود: ۳ نفر از اعضای شورای روستایی در مریوان که اقدام به تخریب و تصرف عرصه‌های طبیعی کرده بودند، با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر شدند.

محمودی اضافه کرد: در ادامه گشت زنی نیرو‌های حفاظت از منابع طبیعی و براساس گزارش‌های رسیده مبنی بر تخریب اراضی جنگلی روستای پیرخضران نیرو‌های یگان حفاظت موفق به دستگیری شخص متخلف در این روستا شدند.

محمودی با بیان اینکه این افراد به دلیل ارتکاب این تخلفات خلع مهرشدند، اضافه کرد: از همشهریان محترم خواهشمندم اگر تخلفی را در .زمینه‌ی منابع طبیعی مشاهده کردند؛ عکس یا فیلم گرفته و در صورت امکان اسم متخلف یا شماره تلفن متخلف را در اختیار واحد حفاظت قرار دهند تا در اسرع وقت رسیدگی گردد و دست سودجویان را با همکاری و همیاری شما از عرصه‌های منابع طبیعی کوتاه کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.