کتابخانه تخصصی در ساختمان شورای شهر به مناسبت گرامیداشت بیستمین سال تشکیل شورا‌ها افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سیف الله رضایی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج از افتتاح کتابخانه تخصصی در ساختمان شورای شهر به مناسبت گرامیداشت بیستمین سال تشکیل شورا‌ها (نهم اردیبهشت ماه) خبر داد

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایف و رسالت‌های شوراها؛ در بحث فرهنگسازی اعتلای فرهنگ مطالعه و ارتقاء سرانه کتابخوانی است.

رضایی گفت: در همین راستا و با هدف خدمت به جامعه علمی و تحقیقاتی، شهروندان و به ویژه کارشناسان، متخصصین و علاقمندان احداث یک کتابخانه تخصصی در دستور کار دوره پنجم شورای اسلامی شهر سنندج قرار گرفت.

او از افتتاح کتابخانه تخصصی در ساختمان شورای شهر به مناسبت گرامیداشت بیستمین سال تشکیل شورا‌های شهر (نهم اردیبهشت ماه) خبر داد و گفت: این کتابخانه در ساختمان در محل ساختمان فعلی شورای اسلامی شهر سنندج در مساحتی بالغ بر ۱۰۰ مترمربع افتتاح شد.

رضایی افزود: در این کتابخانه حدود ۵ هزار جلد انواع کتب و منابع چاپی بوده که بخش زیادی از آن مربوط به متون تخصصی شامل: معماری، شهرسازی، جغرافیا، هنر، عمران و کتب مختلف در حوزه تاریخ و ادبیات و... است.

رضایی خاطرنشان کرد: با توجه به انتخاب شهر سنندج در شبکه شهر‌های خلاق در زمینه موسیقی؛ بخش جنبی آن با محوریت هنر موسیقی در راستای علمی اهالی فن و هنرمندان و فعالان این عرصه در ماه‌های آینده تجهیز و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج تاکید کرد: تا کنون جهت تولید و تجهیز این کتابخانه به جز منابع چاپی بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.
وی تصریح کرد: در سال جاری بودجه‌ای جهت برآورد نمودن منابع از جمله کتاب، مجلات و ... برای تکمیل آن در نظر گرفته شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.