آخرین مهلت ارسال آثار به دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در چهارمحال و بختیاری ۹ خرداد امسال اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرهاد خلیل مقدم مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: علاقمندان برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی تا ۹ خرداد فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارائه دهند.

او افزود: امسال علاوه بر شخصیت‌های امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و شاهچراغ و سیری در زندگی امام هادی (ع) امام دهم شیعیان هم به محور این جشنواره اضافه شده است.

خلیل مقدم اضافه کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند با مطالعه منابع مرتبط با بخش‌های جشنواره به دو شیوه مکتوب و الکترونیک در آن شرکت کنند.

او ادامه داد: دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و بنیاد فرهنگی هنری بین المللی امام رضا (ع) و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، مطالعه کتاب‌های مرتبط با سیره ائمه به ویژه امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

خلیل مقدم گفت: بخش ویژه این دوره از مسابقه کتابخوانی با موضوع حصر امام هادی (ع) است.

او افزود: این دوره از جشنواره در قالب‌های کتابخوان مجازی، چهار گزینه ای، داستانک نویسی، روزنامه کتاب، نمایش خلاق و نقاشی و در سه بخش فردی، خانوادگی و گروهی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار