فاش شدن تصویر پنل جلویی LG Velvet به همراه اطلاعات دیگری از آن

به تازگی تصویر پنل جلویی و اطلاعات جدیدی از مشخصات LG Velvet در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اکنون مدتی است که اطلاعاتی از یک گوشی جدید از شرکت ال‌جی در فضای مجازی منتشر می‌شود که ما را بیشتر از گذشته با آن آشنا می‌کند. نام تلفن هوشمند جدید ال‌جی Velvet است که اطلاعات اخیر منتشر شده درباره آن ما را با یک دستگاه جذاب آشنا می‌کند.

در جدیدترین خبر منتشر شده از این دستگاه مشخص شد که Velvet توانایی پشتیبانی از شارژ بی‌سیم تا ۱۰ وات را دارد. این یک گیرنده Power Class 0 است، استانداردی که تا ۳۰ وات قدرت را پشتیبانی می‌کند، اما این معمولا برای ارائه در دستگاه‌های سطح بالا محفوظ باقی می‌ماند.

تلاش ال‌جی برای احیای مجموعه میان رده

بر اساس شواهد Velvet تلاش ال جی برای احیای مجموعه گوشی‌های هوشمند میان رده خود است. این شرکت یک زبان طراحی جدید ایجاد کرده است، اعلام کرده است که در طراحی دستگاه‌های خود نیز می‌تواند تغییر ایجاد کند و قرار نیست همیشه در مشخصات آن‌ها توسعه انجام شود.

در ادامه فهرستی از اطلاعات به همراه تصویری از پنل جویی Velvet را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: قیمت عرضه سامسونگ گلکسی A31 مشخص شد


فاش شدن تصویر پنل جلویی LG Velvet به همراه اطلاعات دیگری از آن

فاش شدن تصویر پنل جلویی LG Velvet به همراه اطلاعات دیگری از آن

مشخصات به دست آمده از دستگاه جدید ال‌جی

اکنون که صحبت از مشخصات شد باید به شما بگوییم که در این دستگاه از تراشه اسنپدراگون ۷۶۵G به عنوان پردازنده استفاده شده است. همچنین Velvet از تجهیزات صفحه نمایش دوگانه پشتیبانی می‌کند که در این زمینه به پرچمداران سری G و سری V شباهت دارد.

چندی پیش، شرکت ال‌جی تصاویر رسمی از پنل پشتی دستگاه منتشر کرد. این تصاویر به ما از دوربین سه‌گانه موجود در آن خبر می‌دهند که بر اساس شایعات شامل یک شوتر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عنق ۵ مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی این گوشی نیز که در ناچ آن تعبیه شده دارای رزولوشنی برابر ۱۶ مگاپیکسل است.

ال جی هنوز این موضوع را به طور رسمی تایید نکرده است، اما گفته می‌شود که گوشی‌های Velvet دارای رتبه‌های MIL-STD و IP68 هستند. این سری جدید میان‌رده ساخته شده توسط ال‌جی در تاریخ ۷ ماه مه رسمیت خواهد یافت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار