روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران در اطلاعیه‌ای شرایط جذب سرباز معلمان برای سال تحصیلی ۱۳۹۹ – ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران در اطلاعیه‌ای شرایط جذب سرباز معلمان برای سال تحصیلی ۱۳۹۹ – ۱۴۰۰ را اعلام کرد که به شرح زیر است:

اداره کل آموزش وپرورش استان مازندران در راستای  بخشنامه شماره ۹/ ۷۱۰  مورخ ۸ اردیبشهت معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت متبوع، در نظر دارد از بین مشمولین وظیفه داوطلب خدمت در آموزش و پرورش صرفا  با مدرک تحصیلیلیسانس و فوق لیسانس با توجه به سهمیه تخصیص یافته و رشته‌های تحصیلی تعیین شده مندرج در این بخشنامه برای سال تحصیلی ۴۰۰-۱۳۹۹ به عنوان سرباز معلم با رعایت مصاحبه و گزینش وموارد ذیل  پذیرش کند:

۱- مشمولین واجد شرایط باید برگ آماده به خدمت (اعزام) بدون مهر غیبت و کسر خدمت اولیه در برگ اعزام به تاریخ اعزام اول تیر (۰۱/ ۰۴ /۹۹) و یا اول مرداد (۰۱/ ۰۵/ ۹۹) اول شهر یور  (۰۱ /۰۶/ ۹۹) را دارا باشند.

۲-با توجه به برنامه وزارت آموزش و پرورش مبنی بر انتخاب مشمولینی که کسری خدمت ندارند. متقاضیان در صورت ارائه اطلاعات نادرست  و ناقص، ملزم به جبران خسارت ناشی از خروج قبل از پایان سال تحصیلی و هزینه‌های دوره آموزشی بدو خدمت می‌باشند. کلیه پذیرفته شدگان نهایی در تاریخ ۰۱/ ۰۴/ ۱۳۹۹ به مراکز آموزش نظامی اعزام خواهند شد.

۳- کسانی که قصد ادامه تحصیل در دوره بالاتر را دارند پس از پذیرش نهایی در صورت قبولی امکان ترخیص آنان وجود ندارد.

۴-ثبت نام از داوطلبین خدمت در مناطق مورد نیاز از تاریخ وصول بخشنامه لغایت ۱۵ /۲/ ۱۳۹۹ انجام می‌پذیرد، لذا داوطلبین محترم از مراجعه به اداره کل خود داری کنید.

۵- از داوطلب خدمتی که برگ اعزام خارج از استان مازندران دریافت کرده، ثبت نام بعمل نمی‌آید.

۶- به لحاظ اینکه در خواست معافیت پزشکی و یا تحصیلی سبب لغو اعزام می‌گردد و افرادی که از سازمان وظیفه  چنین در خواستی داشته اند از فهرست معلمان وظیفه کنار گذاشته می‌شوند، متقاضیان می‌بایست در مهلت ثبت نام، نسبت به ابطال در خواست معافیت پزشکی و یا تحصیلی اقدام نمایند.

نکته مهم: داوطلب باید از نظر اطلاعات علمی و قدرت بیان در حد مطلوب باشند. (ارائه گواهی سلامت از پزشک معتمد آموزش وپرورش)

متقاضیان جهت اطلاع بیشتر به ادارات آموزش وپرورش شهرستان و مناطق مورد تقاضا  مراجعه کنند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار