به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرکل حفاظت از حقوق مصرفکننده رگولاتوری از پاسخگویی و پیگیری شکایتهای اخیر مربوط به تخلف اپراتورها درباره ارائه نشدن کامل خدمات خریداری شده با کمک سامانه ۱۹۵ خبر داد.
بیشتر بخوانید: سرعت آپلود فایل در پیام رسان گپ به شدت کاهش یافته است
پیمان قرهداغی، با اشاره به تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر حفظ حقوق مشترکین بعنوان مهمترین اولویت رگولاتوری افزود: با توجه به شکایتهای دریافتی، یک تیم ویژه برای بررسی موضوع در رگولاتوری تشکیل شده است و از مشترکین درخواست میکنیم درصورت مشاهده عدم تطبیق سرعت فروخته شده و سرعت دریافتی، حجم خریداری شده و حجم دریافتی و همچنین رعایت نکردن تعرفههای ترجیحی برای سایتهای داخلی و پیامرسانهای بومی از سوی اپراتورها، موضوع را بطور سریع در سامانه ثبت و پاسخگوئی به شکایات با آدرس https://۱۹۵.cra.ir ثبت کنند.
وی افزود: همچنین مشترکان علاوه بر مراجعه به این سامانه میتوانند برای اعلام شکایت خود با شماره ۱۹۵ تماس بگیرند.
انتهای پیام