کاهش ۲۰ هزار ریالی قیمت زولبیا و بامیه در چهارمحال و بختیاری

قیمت زولبیا و بامیه در استان چهارمحال و بختیاری به کیلویی ۲۰۰ هزار ریال کاهش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حسن شمسی پور معاون بازرگانی صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، با اشاره به پرمصرف بودن برخی از اقلام در ماه مبارک رمضان گفت: قیمت زولبیا و بامیه با وجود اعلام نرخ قبلی در استان کاهش یافت.

او افزود: با بررسی‌های انجام شده در رابطه با قیمت زولبیا و بامیه و پذیرش اتحادیه قنادان، قیمت این کالا در استان تعدیل شد و به این ترتیب قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه ۲ در استان ۱۸۰ هزار ریال و قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک ۲۰۰ هزار ریال است.

شمسی پور با بیان اینکه عرضه فله‌ای زولبیا و بامیه ممنوع است اضافه کرد: عرضه کنندگان ملزم هستند تا این نوع شیرینی مخصوص ماه مبارک رمضان را به صورت بسته بندی‌های نیم کیلو به بالا عرضه کنند.

او با بیان اینکه مواد غذایی به اندازه کافی برای ماه مبارک رمضان در استان تامین شده است ادامه داد: کالا‌های منتخب با قیمت مصوب تنظیم بازار در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف و اصناف منتخب که با نصب بنر مشخص شده‌اند به مردم استان عرضه می‌شود.

شمسی پور گفت: طرح نظارت بر بازار ماه مبارک رمضان با همکاری ۴۰ بازرس در قالب ۲۰ گروه در استان آغاز شده است و تا پایان ماه مبارک بر نحوه توزیع، کیفیت و قیمت کالا‌های مصرفی مردم نظارت می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.