۴ باشگاه بزرگ ایتالیایی و انگلیسی در حال رقابت برای به خدمت گرفتن فدریکو کیه زا هستند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان, باشگاه منچستر یونایتد به تازگی برای جذب فدریکو کیه زا وینگر فیورنتینا علاقه‌مند شده است. این بازیکن مورد توجه چند باشگاه دیگر قرار گرفته و گفته می‌شود چلسی تا حدود زیادی به جذب او نزدیک شده است.

منچستر یونایتد با هدایت سولسشیر درصدد بازگشت به دوران خوب خود است و انتظار می‌رود سران این باشگاه انگلیسی در نقل و انتقالات تابستانی هزینه‌ زیادی صرف جذب بازیکنان جدید کنند.

بنابر گزارش نشریه ایتالیایی گازتا دلو اسپورت، شیاطین سرخ برای به خدمت گرفتن کیه زا باید با باشگاه‌های یوونتوس، اینتر میلان و چلسی به رقابت بپردازند.


بیشتر بخوانید: ثبت ۱۰ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در باشگاه فیورنتینا


در گزارش نشریه ایتالیایی به این نکته اشاره شده که وینگر فعلی فیورنتینا ترجیح می‌دهد کارش را در سری آ دنبال کند و در این صورت رقابت میان ۲ باشگاه اینتر میلان و یوونتوس خواهد بود. با این حال بحث پیوستن او به یک باشگاه انگلیسی هنوز منتفی نشده، زیرا بازی در لیگ برتر می‌تواند برای کیه زا عواید مالی بهتری داشته باشد.

رئیس باشگاه فیورنتینا برای فروش وینگر ۲۲ ساله تیمش، مبلغ ۶۰ میلیون پوند در نظر گرفته است. روکو کومیسو پیش از این اعلام کرده بود مخالفتی با جدایی این وینگر ۲۲ ساله ندارد، اما انتقال او به تیم دیگر را  به درآمدزایی کافی برای فیورنتینا منوط کرده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار