مدیر آموزش و پرورش آبادان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا ۲ هزار و ۱۳۶ معلم از طریق فضای مجازی، آموزش ۶۳ هزار و ۸۲۰ دانش آموزان در آبادان را برعهده دارند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، حبیب اله رمضانی مدیر آموزش و پرورش آبادان  گفت: معلمان آبادانی در کنار آموزش از طریق شبکه آموزشی شاد با استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی گروه‌هایی دانش‌آموزی تشکیل داده‌اند و با دانش‌آموزان و یا والدین آنها در ارتباط هستند و محتوای درسی را در فضای مجازی آموزش می‌دهند.

او افزود: شیوع کرونا ویروس در جهان و کشور باعث شد مدارس برای حفظ سلامت دانش‌ آموزان تعطیل شوند ولی جریان آموزش با استفاده از ظرفیت فضای مجازی در کشور و همچنین آبادان تعطیل نشده است و معلمان با روش‌های مختلف از طریق فضای مجازی محتوای کتاب‌های درسی را به دانش‌آموزان آموزش می‌دهند.

مدیر آموزش و پرورش آبادان  به خرید و توزیع ۱۹۰ جعبه کمکهای اولیه، ۲۶ دستگاه تب‌سنج به همراه چهار هزار و ۴۰۰ لیتر مایع شستشوی دستی در بین واحدهای آموزشی آبادان اشاره کرد و گفت:پنج هزار و ۴۰۰ عدد ماسک بین همکاران ستادی و مراجعه‌کنندگان به اداره آموزش و پرورش آبادان توزیع شد.

گفتنی است ۳۳۳ واحد آموزشی در آبادان وجود دارد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.