سرگرد زینی وند گفت: مقرر شد گاردریل های وسط بزرگراه شهید یاسینی در مقطع پیچ سرخه حصار با نیوجرسی مفصلی تعویض شود


سرگرد مصطفی زینی وند مقدم رئیس اداره بررسی علائم و مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: بزرگراه شهید یاسینی در مقطع پیچ سرخه حصار به دلیل قوس تند، داشتن شیب تند سرپایینی، سرعت بالای وسایل نقلیه و حجم بالای عبور وسایل نقلیه سنگین، معمولا محل وقوع تصادفات عدیده‌ای است و در واقع یکی از نقاط پر تصادف محسوب می‌شود.

رئیس اداره بررسی علائم و مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: در برخی از تصادفات مشاهده می‌شد خودروی تصادفی بعد از برخورد با گاردریل‌های وسط به لاین مخالف منحرف شده و با خودرو‌های عبوری در آن لاین بصورت شاخ به شاخ برخورد می‌کرد.

او بیان کرد: بنابراین در راستای اقدامات صورت گرفته قبلی برای افزایش ایمنی تردد در این مقطع از بزرگراه از جمله کاهش میزان سرعت مجاز، نصب دوربین ثبت تخلف و اصلاح خط کشی و ترمیم روکش آسفالت، طی بازدید میدانی مشترک به اتفاق معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران امروز هشتم اردیبهشت ماه مقرر شد گاردریل‌های وسط این معبر با نیوجرسی مفصلی تعویض شود تا از انحراف وسایل به لاین مخالف جلوگیری شود.

سرگرد زینی وند مقدم افزود: همچنین طی بازدید امروز مقرر شد نسبت به احداث پهلوگاه اضطراری برای کنار کشیدن وسایل نقلیه معیوب و یا تصادفی به محل امن اقدام شود.

اقدامات پلیس راهور برای جلوگیری از تصادفات در بزرگراه شهید یاسینی

انتهای پیام/

برچسب ها: تصادفات ، پلیس راهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار