رییس دانشگاه رازی کرمانشاه از برگزاری نشست مجازی استاندار با روسا و اساتید دانشگاه‌های استان به مناسبت پاسداشت روز معلم خبر داد و گفت : این نشست روز جمعه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمدابراهیم اعلمی آل آقا رییس دانشگاه رازی کرمانشاه هدف از برگزاری این نشست را گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و پاسداشت مقام شامخ معلم اعلام کرد و گفت : این اقدام، پیرو پیشنهاد مطرح شده در نشست هم‌اندیشی اعضای هیات رییسه و روسای دانشکده‌های دانشگاه رازی با استاندار و معاونین وی مطرح و مورد استقبال استاندار قرار گرفت.

او بااشاره به آمادگی دانشگاه رازی برای میزبانی این نشست و تامین زیرساخت‌های سخت افزاری و نرم افزاری آن گفت : این نشست با حضور بیش از یک هزار و ۴۰۰ تن از اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های استان به صورت مجازی و از طریق وبینار برگزار می‌شود.

رییس دانشگاه رازی کرمانشاه پیشاپیش روز معلم را به تمامی اساتید فرهیخته کشور تبریک گفت و افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، مهندس بازوند و هیات همراه ایشان، با حضور در دانشگاه رازی از طریق فضای مجازی با روسا و اساتید دانشگاه‌های استان کرمانشاه گفتگو خواهند داشت.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.