طرح ضیافت الهی به صورت مجازی در ۴۲ بقعه متبرکه استان چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

اجرای طرح مجازی ضیافت الهی در ۴۲ بقعه متبرکهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام حسن امیری مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری، از برگزاری طرح ضیافت الهی به صورت مجازی در ۴۲ بقعه متبرکه در ماه رمضان خبر داد.

او افزود: ۳۳ برنامه با عنوان «قرار عاشقی» در ایام کرونا به‌صورت زنده از فضای مجازی آماده و هر شب با حضور مبلغان مختلف، مولودی‌خوانی و تلاوت قرآن به سمع و نظر مخاطبان رسیده شد.

امیری اظهار داشت: توزیع دو هزار و ۴۱۰ بسته غذایی بین نیازمندان به مبلغ یک میلیارد و ۱۶۵ میلیون ریال صورت گرفت.

او با اشاره به برنامه فرهنگی ضیافت الهی در ماه رمضان پیش بینی کرد: هشت هزار بسته معیشتی تا پایان ماه مبارک رمضان آماده و بین نیازمندان توزیع شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری از برگزاری اقدامات فرهنگی نظیر نشاط معنوی در ۳۰ بقعه، دهه کرامت در بقاع متبرکه، ولایت علوی در ۴۶ بقعه، یاس نبوی در ۳۵ بقعه و برنامه‌هایی عاشورایی در ۴۲ بقعه در سال ۹۸ خبر داد.

امیری پیش بینی کرد: در شهر شهرکرد ۱۰۰ واحد تجاری به واسطه موقوفات ایجاد شود.

او اظهار داشت: در سال گذشته ۴۰ موقوفه در چهارمحال و بختیاری به ثبت رسید و حدود یک هزار نفر در استان نسبت به خرید اوراق مشارکتی وقف اقدام کرده‌اند.

امیری از مردم استان خواست: نذورات خود را از این پس به صورت الکترونیکی و از طریق QRcode انجام دهند که به هر امامزاده پنج کد اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار