رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استاندارد گلستان از صدور ۱۵ گواهینامه انطباق معیار مصرف انرژی برای صنایع انرژی در گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان، محمد امان بایی رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استاندارد گلستان از موافقت اعضای کمیته علائم انطباق معیار مصرف انرژی با صدور ۱۵ گواهینامه انطباق معیار مصرف انرژی برای صنایع انرژی در گلستان خبر داد.

او افزود: در این کمیته گزارش‌های بازرسی انرژی واحد‌های تولیدی و سوابق و مدارک آن‌ها در راستای اجرای قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی مورد بررسی قرار گرفت.

امان یابی گفت: بررسی ۱۵ گزارش بازرسی انرژی در فرایند‌های تولید صنایع لبنی، کمپوت و کنسرو، اوراق فشرده چوبی، روغن نباتی، روغن موتور و تصفیه روغن کارکرده و آجر در این جلسه، منجر به صدور ۱۵ گواهینامه انطباق معیار مصرف انرژی شد.

او افزود: سازمان ملی استاندارد ایران برای اجرای قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی که در سال ۸۹ به تصویب رسیده، اقداماتی انجام داده است که تدوین استاندارد‌های معیار مصرف انرژی یکی از این اقدامات است.

امان یابی ادامه داد: تعداد استاندارد‌های معیار مصرف انرژی برای صنایع انرژی بر ۳۹ مورد است که ۳۴ مورد آن اجباری است.

به گفته امان بایی در سال ۹۸، ۳۲ گزارش بازرسی معیار مصرف انرژی در صنایع انرژی به اداره کل استاندارد گلستان ارسال شده که از این گزارشات ۳۱ مورد با استاندارد‌های ملی مربوطه مطابق و یک مورد عدم انطباق را نشان داد و منجر به صدور ۳۱ گواهینامه انطباق معیار مصرف انرژی در اداره کل استاندارد گلستان شد.

انتهای پیام / ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.