مهم‌ترین پیام‌های رسیده در تاریخ هشتم اردیبهشت ماه به شبکه‌های اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در یک بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز  از طریق شبکه های اجتماعی شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان باشماره 09303001947 یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف برای ما ارسال کرده اید .

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ هشتم اردیبهشت ماه در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار  باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 


 

سلام لطفا مشکل بازنشستگان فرهنگی را منعکس کنید در چندین مرحله حق پایمال شده سال 94 قرار بر رتبه‌بندی بود انجام نشد امسال تصویب شد که خیلی ها بازنشسته شدند قرار بود همسان‌سازی بازنشسته‌ها با شاغلین انجام شود که ورق برگشت و همسان‌سازی به کسانی تعلق گرفت که قبل 90 بازنشسته شده بودند ما بقی همسان‌سازی صفر باز دلمان خوش بود 50 درصد که به شاغلین اضافه شده به ما هم اضافه می‌شود این حق هم از ما گرفته شد پس تنها خواهش ما این است صدای ما را به گوش مسؤلین برسانید 


ما   داخل پارک ها غرفه داریم و چندین کارگر با این وضعیت چندین نفر بیکار شدن و ماهم توان دادن اجاره و بیمه و دارایی و مالیات نداریم بخدا داریم شرمنده خانواده هامون می شیم لطفا رسیدگی کنید.


اینجانب از استان مازندران شهرستان میاندرود خدمت شما عرض کنم یک هفته پیش با مراجعه به دکتر متوجه شدم دفترچه خدمات درمانی روستائی ما اعتبار ش تمام شد با پرداخت ویزیت آزاد نوبت گرفتیم
حال برای اعتبار زدن دفترچه مراجعه نمودم گفتن برای تحویل هر یک دفترچه جدید روستائی باید 550 هزار تومان پرداخت کنی یا دوباره با فرم جدید برای خانه بهداشت و شورای محل ثبت نام کنی که اینجانت ثبت نام جدید را انجام دادم و فرم را تکمیل نموده و تحویل دادم اما از تحویل دفترچه درمانی مثل قبل که یک ساعته تحویل داده می شد خبری نبود و گفتن باید تا یک ماه توی نوبت باشید خواهشمندم این موضوع را پیگر شوید با تشکر


سلام چرا همسان سازی حقوق بازنشستگان کامل اجرا نشد  .سپاس


سلام با عرض خسته نباشی با وکالت های تعویض پلاک که وقتشون گذشته چکار باید کرد؟


سلام وقت بخیر راجب مشکلات سربازان تحصیل کرده با مدرک کارشناسی و بالاتر می خواستم یک پیگیری انجام بدید برای این سربازان طرح امریه سازمان های دولتی هست. این امریه چند شرط داره از جمله معاف از رزم و تاهل و...  اما زمانی که برای معافیت رزم برن کمسیون اتوماتیک اولین تاریخ اعزام رو اعلام می کند (بدن توجه به فرصت یکساله معافیت بعد از فارغ التحصیلی) و فرصت ۴۵ روزه قبل از اعزام جهت امریه رو از دست می ره.  خواستیم شما پیگیری کنید چرا اینقدر قوانین نظام وظیفه باید ناقص باشه و تناقض داشته باشه.  درسته ظرفیت امریه ها محدوده ولی مشمولین امید دارن که حداقل دو سال کاری مرتبط با رشتشون انجام بدن.


با سلام لطفا درباره بازار نابسامان میلگرد گزارش تهیه کنید


سلام وقت بخیر.من در دانشگاه غیر انتفاعی درس می خونم. از دانشگاه برای ما پیام اومده که باید هرچه زودتر شهریه رو پرداخت کنیم. درصورتی ک باتوجه به رشتمون ک شامل درسهای عملی و کار ورزی می شود و باشرایط موجود این کلاس ها برگزار نشده و بهره ای نبردیم. این پول زوره که بخوایم پرداخت کنیم واسه کلاسایی که تشکیل نشده و کلاس های آفلاین بی کیفیت و بدون بازدهی.
اعتراضی هم کردیم میگن قانونه باید حذف ترم می کردید.درصورتی که خودشون گفتن اگ حذف ترم کنید به  ضررتونه.. این چه جور قانونیه که واسه کلاسایی که برگزار نشده باید هزینه پرداخت کنیم؟! لطفا پیگیری کنید ممنون می شم.


سلام و درود.من دانشجوی رشته تربیت بدنی در یکی از دانشگاه های غیرانتفاعی مشهد هستم.یک پیامی برای ما ارسال شد مبنی بر پرداخت کامل شهریه.ما دروس عملی و کارورزیو بخاطر شرایط موجود ازدست دادیم وبرگزار نشدن.الان شهریه ی اون هارو می خوان بگیرن.حتی کیفیت کلاسهای مجازی شونم اصلا خوب نیس.ما چرا باید نزدیک به دوملیون تومان برای کلاس هایی که  نرفتیم هزینه کنیم؟خودشون اوایل وضع کرونا گفتن حذف ترم ب ضررتونه و شهریه ثابت رو بهتون برنمی گردونیم و از لحاظ درسی عقب می مونید ولی تخفیف خوبی تو شهریه بهتون میدیم.الان کامل زدن زیر حرفشون...چرا پول زور باید بدیم؟کدوم قانون و تبصره‌ای این  پرداخت‌ها را مجاز کرده؟


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
سالی پنچ ماه کار میکردین حالا شد هیچی
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۹:۵۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
معلمان عزیز شما نسبت به کارتون حقوق نجومی میگیرین در جامعه از هرکسی معترضتر هستین برای چی نمیدونم
Iran (Islamic Republic of)
معلم بازنشسته
۱۷:۱۲ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
اگر حال و روز ما معلمان بازنشسته را می دانستی اینگونه نمی گفتی . کمی به روزهایی که محصل بودی ودرس میخواندی برگرد . معلمی داشتیم که به هنگام ناچاری به دانش آموزان می گفت : (نگذارید نفرین کنم معلم بشید .)