مهمترین حوادث امروز (دوشنبه ۸ اردیبهشت ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، مهمترین حوادث امروز (دوشنبه ۸ اردیبهشت ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.


سارق منازل در آزادشهر به دام افتاد


سرهنگ سید داوود حسینی، فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در حوزه استحفاظی، بررسی موضوع با هدف دستگیری سارق، به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: با تقویت گشت زنی‌های انتظامی، بررسی‌های تخصصی و اشراف اطلاعاتی، سرنخ‌هایی از سارق سابقه دار شناسایی و سرانجام در عملیاتی غافلگیرانه متهم در مخفیگاهش زمین گیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر گفت: سارق دستگیر شده در تحقیقات مقدماتی پلیس لب به اعتراف گشود و به ارتکاب ۹ فقره سرقت منزل اقرار کرد.


کشف ۳ تن چوب قاچاق در بندرگز


سرهنگ عباس حیدری فرمانده انتظامی بندرگز گفت: ماموران یگان امداد شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری در پلیس راه نوکنده به دو دستگاه خودرو حامل بار چوب مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از خودرو‌های مورد نظر ۳ تن چوب جنگلی قاچاق از نوع ممرز و کاج کشف شد.

حیدری گفت: در این راستا دو متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.


کشف ۱۶ فقره خودرو و موتورسیکلت سرقتی در گلستان


سرهنگ مجتبی مروتی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی گلستان گفت: از جمله مهمترین جرایمی که همواره می‌تواند امنیت هر جامعه را تحت تاثیر قرار دهد، سرقت خودرو و موتورسیکلت بوده که علاوه بر زیان مالی حاصل از سرقت، در برخی از موارد نیز سبب سرعت بخشیدن در ارتکاب سایر جرائم می‌شود.

او افزود: یکی از عمده اقداماتی که همواره این پلیس در جهت کنترل جرم مذکور پیش رو قرار داده، اجرای طرح‌های عملیاتی مقطعی بوده که استمرار و پیگیری اجرای آن در بلند مدت نتایج ملموس و قابل قبولی را در بر خواهد داشت.

مروتی با بیان اینکه اجرای مستمر طرح مبارزه با سارقان وسائط نقلیه از ضروریات است، گفت: طی ۷۲ ساعت گذشته و با تلاش بی وقفه ماموران پلیس، ۱۳ دستگاه موتورسیکلت و ۳ دستگاه خودرو سرقتی کشف شده است.


کشف بیش از ۷ تن کود شیمیایی قاچاق در کردکوی


سرگرد اسماعیل تازیکی نژاد فرمانده انتظامی کردکوی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر دپو مقدار قابل توجهی کود شیمیایی قاچاق در یک انبار واقع در شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستورکار پلیس امنیت عمومی کردکوی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از انبار، ۷ تن و ۵۰۰ کیلو کود شیمیایی قاچاق کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک نفر در این عملیات گفت: بنابر اعلام کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده حدود ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.
 
انتهای پیام / ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.