معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز گفت: پروژه‌های ترافیکی و اصلاح هندسی معابر اصلی و فرعی در حال اجرا است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالامیر مجدم معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز گفت: به منظور ارتقاء سطح ایمنی تردد و بهبود خدمت رسانی به شهروندان در سطح معابر اصلی و فرعی مناطق یک، ۳ و ۴ شهرداری اهواز، اقداماتی از قبیل رنگ آمیزی جداول و سرعتکاه‌ها و نیز خط کشی عابر پیاده در سطح منطقه یک، خرید و نصب علائم و تجهیزات ترافیکی در سطح منطقه ۳ و بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس فرسوده و نصب ایستگاه‌های جدید و نیز اجرای عملیات آسفالت اصلاح هندسی تقاطع بلوار علوی و رفیش در سطح منطقه ۴ انجام شد.

او افزود: با هدف ایمن سازی نقاط حادثه خیز در سطح منطقه ۴ شهرداری اهواز، پس از اجرای اصلاح هندسی تقاطع بلوار علوی و رفیش، عملیات آسفالت به طور کامل در محدوده طرح انجام شد. همچنین جهت آگاه سازی و افزایش ایمنی، رنگ آمیزی جداول محدوده مذکور نیز انجام شد.

مجدم تصریح کرد: این معاونت به منظور افزایش ایمنی و روان سازی ترافیک و نیز کنترل سرعت و امنیت در عبور و مرور، در سطح مناطق یک، ۳ و ۴ اقدام به نصب علائم و تجهیزات ترافیکی و سرعتکاه نمود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز ادامه داد: مناسب سازی و ایمن سازی معابر و پیاده روها، خط کشی معابر و اصلاحات هندسی، از مهم‌ترین پروژه‌هایی هستند که با اولویت ترافیکی، در سال جاری اجرا خواهند شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.