مدیرکل راه آهن استان فارس گفت: خدمات قطار شیراز به تهران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اصول فاصله‌گذاری اجتماعی ۵۰ درصد ارائه خدمات می‌دهد.

ارائه خدمات قطار شیراز به تهران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهرداد انصاری مدیرکل راه آهن استان فارس بیان کرد: در این مدت نیز قطار راه آهن شیراز به تهران با کاهش ظرفیت جابه‌جایی و در مواردی با توقف همراه بود که دوباره فعالیت آن از سر گرفته شد.

او، تصریح کرد: در روز‌های اوج کرونا درصد ظرفیت جابه‌جایی مسافر به شدت کاهش یافت و با ۳۰ درصد ظرفیت در برخی از روز‌های هفته جابه‌جایی داشته است.

انصاری با اشاره به اینکه قطار شیراز از ۸ فروردین تعطیل شده بود و در این زمان حرکتی نداشته، ادامه داد: در زمانی که شیوع کرونا  حرکت قطار شیراز با ظرفیت کمتر از ۵۰ درصد و تنها در دو روز هفته به مقصد تهران حرکت داشته است.

مدیرکل راه آهن فارس با اشاره به از سرگیری فعالیت مجدد قطار شیراز به تهران افزود: از سوم اردیبهشت ماه قطار شیراز به تهران با تمام رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا و با ۵۰ درصد ظرفیت شروع به کار کرده است که به عنوان مثال اگر کوپه‌ای ۴ نفر ظرفیت داشته باشد برای رعایت فاصله اجتماعی ۲ نفر در هر کوپه سوار می‌شوند.

او، اضافه کرد: فاصله‌گذاری اجتماعی موقع سوار شدن و پیاده شدن مسافر با  فاصله گذاری اجتماعی و موازین بهداشتی رعایت شده و  سه روز در هفته از شیراز به مقصد تهران حرکت داریم.

انصاری با تاکید بر حرکت قطار شیراز به تهران در تاریخ‌های فرد این ماه و تاریخ‌های زوج ماه آینده است، اظهار کرد: زمان حرکت قطار از شیراز ساعت ۶ عصر و در تهران از ساعت ۱۰ و ۱۵ دقیقه است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.