مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان اصفهان گفت: برنامه جز خوانی قران کریم در برخی بقاع متبرکه استان از شبکه های سیما و فضای مجازی به صورت زنده پخش می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین بلک مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان اصفهان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و مساعد نبودن شرایط برای حضور مردم در بقاع متبرکه و مساجد برای اعمال دینی و مذهبی، برخی بقاع متبرکه استان مراسم جز خوانی قرآن را برگزار کرده که از شبکه های سیما و فضای مجازی به صورت زنده پخش می شود.
 
او ادامه داد: از جمله این برنامه ها می توان به مراسم جزءخوانی قرآن کریم در آستان مقدس سیدان الکریمان اصفهان-امامزاده ابراهیم (نرمی) اشاره کرد که در ایام ماه مبارک رمضان هر روز از ساعت۱۶:۳۰ بصورت پخش_زنده از شبکه‌های سیما پخش می‌شود.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان اصفهان ادامه داد: محفل سی شب با حافظان قرآن آستان مقدس امامزاده ابوالعباس (ع) خوراسگان در ماه مبارک رمضان از ۵ اردیبهشت هر شب ساعت ۲۱:۳۰ بصورت پخش زنده از لینک‌های اینستاگرام:https://instagram.com/abolabbas_ir?igshid=۱۹dz۳aq۱۰ogj۳ و وب سایت: www.abolabbas.ir
پذیرای علاقه مندان است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین بلک ادامه داد: برنامه جز خوانی قرآن کریم با نوای قاریان برجسته شهرستان خور و بیابانک به صورت پخش زنده از جوار مقدس امام زاده سید داوود (ع) برگزار می‌شود که می‌توانید از طریق صفحه اینستاگرامی https://www.instagram.com/khoorty و برنامه گپ به ادرس https://gap.im/alamdar_khoor ز این برنامه معنوی بهرمند شوید.
 
 
او افزود: همچنین در برنامه بهشت اجابت که به صورت زنده از شبکه اصفهان پخش می شود قبل از اذان صبح فرازهایی از دعای ابوحمزه و جوشن از مقبره علامه مجلسی و بعد از نماز صبح برنامه جزخوانی از آستان مقدس  هلال ابن علی پخش می شود.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار