نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: ایده پردازی و انتخاب شیوه‌های نوع و خلاقانه برای نهادینه سازی موضوع زکات در جامعه اسلامی بسیار تاثیر گذار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجانم غربی و امام جمعه ارومیه در جلسه شورای زکات استان با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر اجرای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه گفت: استقبال کم نظیر مردم از این موضوع نشان از ایمان و اعتقاد قلبی آنان به موضوع انفاق دارد و باید این ظرفیت بسیار بزرگ از سوی مسئولان امر مدیریت شود.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی با بیان حدیثی از ائمه اطهار (ع) مبنی بر توجه به پرداخت زکات و تامین مایحتاج نیازمندان اعم از مسکن خوراک و پوشاک افزود: بر اساس روایات معصومین (ع) اگر زکات به درستی پرداخت شود هیچ فقیری در جامعه اسلامی پیدا نمی شود.

او همچنین از صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی نیز در توجه به برنامه سازی در زمینه پرداخت زکات تقدیر کرده و بر ادامه دار بودن این فرهنگ  و برنامه سازی در جهت تبیین نحوه پرداخت و هزینه زکات در استان تاکید کرد.

در این جلسه از صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی و تعدادی از فعالان زکات استان نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/ ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.