درودیان گفت: از ابتدای فرودین‌ماه تا به امروز در بخش‌های جعفریه و کهک به همت مأموران یگان حفاظت این اداره‌کل از تصرف ۵۱ هزار و ۱۱۵ متر مربع از اراضی ملی جلوگیری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،علی درودیان فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم با اشاره به فعالیت‌های یگان حفاظت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم طی هفته و ماه گذشته گفت: مأموران یگان حفاظت بخش کهک به دنبال گشت و مراقبت در اراضی ملی، تصرفی مبنی بر شخم و غرس نهال که خود یکی از راهکار‌های تصرف اراضی ملی است را مشاهده کردند.

او اضافه کرد: مأموران با انجام هماهنگی‌های لازم در راستای اجرای تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع به‌منظور جلوگیری از تضییع حقوق بیت‌المال و تخریب انفال، نسبت به نزع نهال از اراضی ملی اقدام و مساحت ۴۴ هزار و ۱۹۳ متر مربع از اراضی ملی روستای ورجان را رفع تصرف کردند.

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم از تصرف اراضی ملی منطقه امیرآباد بخش جعفریه با استفاده از روش فنس‌کشی یاد کرد و گفت: مأموران یگان حفاظت بخش جعفریه با دستور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری از تصرف دو هزار و ۷۴ متر مربع از اراضی ملی در این منطقه جلوگیری کردند.

او ادامه داد: از اول تا هفدهم فرودین‌ماه نیز مأموران یگان حفاظت بخش کهک چهار هزار و ۸۴۸ متر مربع از اراضی ملی این بخش که توسط برخی از افراد مشخص با غرس نهال تصرف گردیده بود را رفع تصرف کردند.

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم یادآورشد: در مجموع از ابتدای فرودین‌ماه تا به امروز در بخش‌های جعفریه و کهک به همت مأموران یگان حفاظت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم از تصرف ۵۱ هزار و ۱۱۵ متر مربع از اراضی ملی جلوگیری شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.